Vanliga frågor

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Går det att dölja flexsaldot i Tidomat Portal?

Nej.

Texten avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Texten avvaktar server presenteras i displayen på registreringsterminalen.

Be IT-avdelningen kontrollera om tjänsten Iterm är igång på servern.

Felmeddelande Ej beräknad dag

Felmeddelande Ej beräknad dag

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Periodavslutet fungerar inte.

Periodavslutet fungerar inte.

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Hur ställer jag om klockan i registreringsterminalen?

Hur ställer jag om klockan i registreringsterminalen?

Klockan styrs av servern. Kontakta er IT-avdelning.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan

Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Anmälan via telefon

  • TIDOMAT Portal
    08 - 50 60 44 40
  • TIDOMAT FXH
    08 - 50 60 44 40
  • TIDOMAT smartONE
    08 - 50 60 44 42
  • TIDOMAT PW32
    08 - 50 60 44 42
  • TIDOMAT IMP
    08 - 50 60 44 42