Vanliga frågor

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Kan man gör ändringar efter utfört periodavslut?

Nej, du kan inte backa ett periodavslut.
Du kan däremot skapa ett supportärende och skicka in databasen till en av våra konsulter. De har möjlighet att backa periodavslutet.

Hur gör man om man har råkat ta bort en användare i systemet som inte skulle tas bort. Går det att återställa på något sätt?

Hur gör man om man har råkat ta bort en användare i systemet som inte skulle tas bort. Går det att återställa på något sätt?

Ni kan inte återställa det själva, men ni kan skapa ett supportärende och skicka in databasen till en av våra konsulter. De har möjlighet att hjälpa dig. Detta ingår dock inte i eventuellt supportavtal.

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Tiderna beräknas inte, trots korrekta registreringar.

Be IT-avdelningen starta om konsol32 på servern. Ligger den som en tjänst heter den FXHKonsol. Stoppa tjänsten, vänta några sekunder och starta sedan tjänsten igen.

Hur gör jag när en person har slutat och en annan person skall ta över dennes Användare, ID och/eller anställningsnummer?

Hur gör jag när en person har slutat och en annan person skall ta över dennes Användare, ID och/eller anställningsnummer?

Så snart du har tagit bort personen som slutat, kan du lägga upp den nya med samma anställningsnummer etc.

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

Sidbrytningen blir fel när jag skriver ut rapporter

För bästa resultat använd Internet Explorer, det är den webbläsare som TIDOMAT Portal är utvecklad mot.

Flera frågor

Bli avtalskund

  • Våra produkter utvecklas ständigt. Som avtalskund får du fria programuppdateringar.
  • Alla avtalskunder får tillgång till avtalssidorna. Här hittar du bla dokumentation, programfiler och dina supportärenden.
  • Vi anordnar öppna hus och speciellt framtagna utbildningar för avtalskunder.
  • Vi ger 10% rabatt på tillbehör och kort som beställs via hemsidan.
Supportanmälan

Samtliga uppgifter måste anges.

Supportanmälan mottages helgfria vardagar mellan kl. 8.30-16.30 (dag före julafton, nyårsafton, midsommarafton samt dag före röd dag 8.30-14.00). De kunder som inte har avtal eller inte anger sitt avtalsnummer debiteras 350:- + moms för varje påbörjad 15-minutersperiod.

Anmälan via telefon

  • TIDOMAT Portal
    08 - 50 60 44 40
  • TIDOMAT FXH
    08 - 50 60 44 40
  • TIDOMAT smartONE
    08 - 50 60 44 42
  • TIDOMAT PW32
    08 - 50 60 44 42
  • TIDOMAT IMP
    08 - 50 60 44 42